Loading...

خدمات

برای ارائه خدمات بهتر برای مشتریان محترم مجموعه گروه تاو در نظر گرفتیم تا با استفاده از اسکن کردن کد محصول خود از خدمات پس از فروش محصولات خود بهره ببرند

هزینه‌ی ایاب و ذهاب و حمل دستگاه در زمان نصب و همچنین در صورت خرابی دستگاه و انتقال آن به مرکز خدمات، به صورت دستگاهی بر عهده‌ی مشتری می‌باشد

کسب خدمات نصب و انجام هرگونه تعمیرات فقط با تماس با دفتر مرکزی تهران انجام‌پذیر است همچنین انجام سرویسهای دوره ای سالانه الزامی بوده و در غیر این صورت مشکلات به‌وجودآمده به عهده‌ی مشتری می‌باشد و دستگاه خارج از خدمات خواهدبود

در هنگام نصب، هزینه ی لوازم مصرفی به عهده‌ی مشتری است (مانند: شیر، شیلنگ، فیلتر، لوله و…)

شرکت مسئول خرابی‌های دستگاه قبل از صدور کارت نبوده و صدور کارت برای دستگاههای خراب و یا پس از خرابی دستگاه ممنوع می‌باشد و برای فروشنده و خریدار پیگرد قانونی دارد

فرم فعال شدن گارانتی


نام و نام خانوادگی
    شماره سریال گارانتی
      شماره موبایل
        شماره سریال دستگاه